Nimya: ніккі туторіалс запускає свій власний бренд

0
46

Адже всі рано чи пізно до цього приходять, чи не так? 😅

Отже, всесвітньо відома б’юті-блогер ніккі де ягер, через, за її словами, три роки сумнівів і умовлянь себе менеджером, все-таки піддалася загальній течії і заснувала свій власний бренд — nimya.

За словами ніккі, їй не хотілося ставати власницею бренду в тому числі і тому, що вона, як ніхто інша, знає, наскільки переповнений б’юті-ринок. Однак одночасно з цим була певна кількість продуктів, яких не вистачало в рутині їй самій-і, як то кажуть, хочеш продукт в б’юті-рутину, зроби його собі сам 🙂

Такими продуктами стали:

brrr brrr cooling eye stick-охолоджуючий стік для повік. У складі-кофеїн, екстракт зеленого чаю, сквалан. Ціна – 22 долари.

where it all starts cream – крем, покликаний поєднувати в собі функції зволожуючого гелю і праймера під макіяж одночасно. Ціна-30 доларів.

license to glow serum — зволожуюча сироватка, завдання якої — створити рівне і здорове сяйво шкіри. Також, як передбачається, може бути використана в якості праймера. Ціна – 37 доларів.

set it&forget it setting spray – фіксуючий спрей. Ціна – 25 доларів.

blow before you go fan — власне… Вентилятор для макіяжу? 😅 ціна – 15 доларів.

Вся колекція буде доступна до замовлення на сайті бренду, починаючи з 23 вересня.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here