Як вбити час на роботі з користю

0
50

навіть в самому божевільному робочому ритмі бувають моменти, коли все тече плавно і спокійно. У ці періоди діяльні люди переживають кризу. Їм потрібно чимось зайнятися. Ось підказки, як вбити час, скоротати робочий день з користю для себе і роботодавця.

Для деяких здасться дивною саме формулювання проблеми: “як вбити час на роботі?”

Однак володарі кипучої енергії, ентузіасти і трудоголіки просто знемагають від того, що робити нічого, коли на роботі закінчуються аврали.

Якщо раніше впоралися із завданням і нових не передбачається, то потрібно знати, як провести час з користю, щоб почитати щось нове, розвинути не тільки професійні, а й комунікативні навички, налагодити відносини з колегами.

Пропонуємо кілька варіантів, які допоможуть скоротати робочий час:

  • використовуйте телефон.

Мова не йде про особисті дзвінки і трепе з подружкою або іншому з приводу зачісок, одягу, відносин, кіно та іншого.

У офісного працівника є клієнти, партнери, колеги, з якими можна поспілкуватися в телефонному режимі, нагадати про себе і компанію, розповісти про нові послуги, товари, які можете надати потенційному споживачеві.

У розмові згадайте про нові можливості компанії, розкажіть про знижки та акції, бонусні пропозиції для клієнтів-новачків і постійних партнерів і пр.таким чином, «нічого робити» перетвориться в конструктивну діяльність.

  • приведіть в порядок ділові папери.

Навряд чи діяльної людини обрадує перспектива по п’ятому колу розкладати папки і сортувати старі накази, але якщо є робоча необхідність, то цим варто зайнятися.

Якщо не знаєте, як швидко вбити час на роботі, то візьміть на озброєння такі поради:

  1. розберіть папери на столі.
  2. систематизуйте робочі записи.
  3. перегляньте список справ.
  4. займіться файлами в комп’ютері: видаліть чернетки, скопіюйте в одну папку матеріали, які ще можуть знадобитися.
  5. перегляньте електронну пошту: дайте відповідь тим, кому через авралів не встигали відіслати лист, видаліть всі неактуальні розсилки, спам.

Ця робота вимагає скрупульозності і педантизму, тому поспішати не варто. Робіть все методично і послідовно, тоді час буде йти швидше. Розбирання документації може здатися безглуздим заняттям, але від неї залежить оптимізація робочого процесу в подальшому.

читайте також: як стати успішною людиною: поради та рекомендації

  • допоможіть колегам.

Якщо знаєте, як краще виконати те чи інше завдання, з яким не справляється співробітник, то візьміться за нього. Яка буде домовленість щодо оплати (це буде дружня послуга або за певну компенсацію), справа суто особиста, але в цьому випадку той, хто коротає день:

  1. продемонструє свої професійні навички або придбає нові.
  2. покаже начальнику, що вміє працювати і добре справляється із завданнями (на тлі колеги-недотепи).
  3. допоможе колезі і заробить авторитет, повагу.

Пам’ятайте: альтруїзм хороший в міру. Не варто забувати про конкуренцію. Беручись за виконання чужого завдання, закладаєте цеглинка в основу своєї кар’єри.

  • вдосконалюйте і вдосконалюйтеся.

Якщо є технічні навички модернізації робочих предметів, які створять комфортні умови праці або спростять деякі процеси, то візьміться за це. Якщо такі таланти чужі, то продумайте принципи, які могли б поліпшити роботу колективу.

Вивчіть літературу, яка стимулює професійне зростання. Почитайте роботи психологів, які допоможуть по-іншому поглянути на взаємини з колегами і клієнтами, по-новому вибудувати комунікацію. Особистісний ріст – це величезний плюс для кар’єри.

Відшукайте в просторах інтернету вебінар, який дасть уявлення про нововведення в сфері тієї професійної діяльності, якою займаєтеся. Почніть вивчати іноземні мови або вдосконалюйтеся в розмовній мові.

  • спілкування з талановитими і розумними людьми.

У колективі зі стовідсотковою гарантією знайдеться людина, яка непогано розбирається в речах, які вас цікавлять. Це можуть бути питання як професійного, так і особистого характеру. Можна підійти з питанням робочого порядку і плавно перевести розмову в потрібне русло.

Таким чином можна не тільки дізнатися багато нового про навколишній світ, роботу, колег, а й придбати друзів на роботі.

Якщо вже зовсім тоскно від байдикування, то, коли є можливість, пограйте в комп’ютерні ігри. Такі релаксаційні моменти дуже потрібні особливо тим, хто віддає роботі дуже багато сил і не вміє розважатися. Як правило, такі люди намагаються приховати внутрішні конфлікти під маскою робочого ентузіазму.

Пам’ятайте про закон збереження енергії і бережіть себе!

читайте також: як заробити гроші в казахстані через інтернет?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here