Як вибрати гіпермаркет

Как выбрать гипермаркет
фера діяльності роздрібного бізнесу визначає і його розташування. Наприклад, ще кілька років тому багато власників магазинів одягу та взуття воліли відкриватися поблизу метро. Але сьогодні споживач швидше присвятить оновлення гардеробу частина вихідних, ніж буде це робити по дорозі на роботу. Зараз перевага віддається торговим центрам, а окремі магазини залишилися тільки на пішохідних вулицях в центрі в якості флагманських.
Також хочемо вам порекомендувати https://torba.ua
Новий напрямок street retail — це нішеві магазини конкретних продуктів (фермерських, вина, риби, м’яса та ін.), такі як «Мяснов», «Отдохни», «Вкусвилл — хатинка», «Тірольські пироги» і т. д. В Москві споживач все частіше воліє купувати м’ясо в м’ясній лавці, заради цього він навіть готовий пройти кілька сотень зайвих метрів від метро.
Цей чинник дуже часто не враховують, а даремно. У Москві є кілька місць, які вже уподобані певними видами бізнесу. Наприклад, район Патріарших ставків, Камергерський провулок — це зона харчування. Якщо ви хочете заявити про своє концептуальному закладі, то варто відкритися там, де вже є публіка. Район Саввинской набережній, Artplay, дизайн-завод «Флакон» — місця скупчення інтер’єрних крамниць і молодих дизайнерів.
У street retail дуже важливо, щоб потенційний покупець мав візуальний контакт з торговою точкою, тому при виборі звертайте увагу на вітрини, великі вікна. Обов’язково повинен бути перший поверх, вхід повинен бути окремим і простим. Нехай саме приміщення всередині буде двоповерховим, але не змушуйте покупця підніматися на другий поверх до того моменту, як він зайшов всередину. Важливо відразу поставити орендарю питання про підключається електричної потужності, щоб обмеження по електриці не стали проблемою, після того як ви укладете договір оренди.
Ринок зараз благоволить орендарю. Більшість орендодавців поза торгових центрів готові укладати рублеві договори з фіксованою ставкою, тоді як в торгових центрах існує ймовірність прив’язки плати до обігу точки. Варто наполягати на довгостроковому договорі оренди — на 3-5 років. Індексація орендної плати не повинна перевищувати 5%. Обов’язково наполягайте на канікулах (щонайменше один місяць) — ви не повинні платити за час, який піде на підготовку приміщення до відкриття. Не погоджуйтеся, якщо орендодавець намагається включити в договір пункт про одностороннє розірвання договору з повідомленням не менше ніж за шість місяців.